Monday, November 15, 2010

Stoppen met roken mbv NLP


Na meer dan 30 jaar gerookt te hebben, had ik zo iets van "het wordt nu onderhand wel eens tijd om te stoppen met roken". Ik wilde graag stoppen met roken maar had zo iets van als ik stop dan stop ik ook echt. In plaats van in een keer zomaar proberen te stoppen met roken door uitsluitend te vertrouwen op wilskracht, besloot ik dat ik me eerst heel goed diende voor te bereiden. Ik ben toen begonnen om zo beetje alles wat ik op internet kon vinden te lezen. Tevens heb ik het boek van Allen Carr, die de bestseller "the easy way to stop smoking" gelezen. Met deze kennis en mijn kennis van NLP heb ik een methode samengesteld die mij heeft geholpen om op een eenvoudige manier, zonder vervelende ontwenningsverschijnselen te stoppen met roken.


Deze methode heb ik opgetekend in het eboek "Maak korte metten met de Rookduivel" met als tweede titel "Stoppen met roken mbv NLP". Ook jij kunt deze methode met succes toepassen!


No comments: